Tid är pengar. Stress kostar. Kunden har alltid rätt.
Det är faktorer som kan sätta den lugnaste av chefer på prov.
Med oss som partner frigör du kapacitet i företaget och slipper
tänka på allt det där du känner att du inte har tid med.
Inco har 35 års erfarenhet av kundkontakter och kommunikation
med telefonen och datorn som verktyg.
I vårt callcenter fokuserar vi på service, service gentemot våra kunder
och service gentemot era kunder.
Att arbeta i callcenter/contact center eller kundkontaktcenter som det också kallas är att ge service.
Kundservice.
Flexibilitet i din kundservice,
vi finns där när du behöver oss – vi kapar era toppar.
Kostnadseffektivt, du betalar bara när du nyttjar oss.
Ditt företags kundtjänst och telefonväxel är ansiktet utåt.
Det är där som kunderna får sin första kontakt. Ett professionellt bemötande
lägger grunden till ett gott förtroende mellan kunden och företaget.
Vi är specialister på att ta emot kunder som behöver mer än en hänvisning.
Vi besvarar frågor, skaffar information, återkopplar och ger olika slags service.
Det kan vara felanmälan, help-desk, abonnemangsfrågor eller kostnadsförslag.
Vi åtar oss också de traditionella telefonitjänsterna som telefonväxel och
telefonpassning. Här arbetar vi antingen i företagets system eller i vårt eget, som vi har utvecklat till företag som saknar eget telefonpassningssystem.
Vi kan ta hand om hela kundtjänstfunktionen eller i så kallat overflow, när din
egen kundtjänst inte hinner med